Mys tisdag

Tjena mitt bena, nu sitter jag bara hemma med pojkvännen! Han tittar på tennis klipp och jag söker jobb och tittar lite runt på datan.. Igår spelade jag ju match, men spelade ganska dåligt fast det vart ju ganska jämnt men ja jag gav upp för att jag kände att mitt tålamod var värdelös och gav liksom upp spelat så då är det ju ganska onödigt att slösa energi på det!
Skitsamma, idag så har jag tränat med Peter. Träffat Denize och lämnat hennes laddare i spånga. Varit hemma och tagit det lugnt, lingonveckan är ju inte den bästa veckan heller haha.
Är lite smått seg efter igår, eftersom var vaken rätt så länge pågrund av att vi vänta på ambulansen som skulle hämta upp mormor och mami! Min mormor hon är 94 år gammal och ja man blir ju orolig över henne om något litet händer ! Men stark det är hon! Tycker det är rätt coolt att hon går fortfarande på sina egna fötter och städar och liksom äter nästan lika stor portion mat som jag äter! 
Hon har gått igenom så mycket i sitt liv så det kanske är därför hon är den person som hon är idag! :)
Men nu ska jag faktiskt vara social med pojkvännen och titta film eller något, så får säga godnatt bloggen! :)
Mamma och mormor! Älskar er! 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!