Min helg 8/2-10/2

Min fredag så hade jag och pojkvännen 10 månader tillsammans, men det va nog inte den bästa dagen mellan oss. 
Jag jobbar på en nattklubb som kallas DAAM, som promoter.. Träffade söta Denize som bor i trosa! Hon sov i stortsätt hos mig hela helgen, men iallafall vi var hemms hos mig och fixade oss galet snygga för kvällen!
Vi drog till DAAM först för att föra och samtidigt träffa andra som skulle ut. 
Fick höra att våran nya DJ tyckte att jag såg väldigt bra ut och undrade en hel del om mig, hihi men jag är tyvärr inte singel..
Sedan drog jag, Maria, Denize, Joel, Johan och Magnus till det nya stället som hade premiär ''Aura''.. Det va inte direkt mitt ställe, ingen dansade och lite väl hög musik men men första kvällen kan ju inte alltid vara bra!
Men jag och Denize lyckades få folket att dansa lite ikväll och Denize fick kyssen den kvällen iallafall hehe! 
Vi körde nyktert hela kvällen, man behöver ju inte alkohol för att festa loss! På slutet av kvällen drog vi hem till Peter och träffade några vänner, de va ganska trevligt men har haft bättre kvällar med dom! Önskade att jag aldrig åkte dit och att jag skulle ha åkt hem istället ! 
Lördagen va lite slow i början, hade inte sovit så mycket och skulle spela match vid 17.00 ! Vart lite stressigt för att vi skulle hinna till systemet och Denize var ju hemma hos någon ''alejandro'' så väntade på henne också!
Han heter inte Alejandro igentligen jag bara säger de så att ni vet...
Spelade match och vann den! Men va inte så nöjd men ändå var jag ju de haha! Sen efter de så stressade vi oss hem till Peter för att fixa oss till en tema fest med temat ''stereotyper'' Så jag, Denize var rock brudar. Lovisa va emo, Jonte va bonde, Peter va hippie och Robin var också rockare!
Åkte till Solna, stannade där en stund sen åkte vi tillbaka och festade vidare :)
Söndagen var de bara Pizza, film och mys stund för mig själv haha ;)
 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!